Arkadaşlar yanlış bilgilendiriyor sizi hocam, kötü niyetli değillerdir ama yanlış bilmelerinden sebep.

Geçenlerde bir davada Whatsapp konuşmaları delil olarak nitelendirildi. Avukatınız araştırırsa emsal davayı bulabilir. Delil olarak kabul edilecektir fakat aklanma konusunda pek iyimser değilim. Çünkü bir çok haber ve platformda bilgiler paylaşıldı hesaplarınızı kullandıranlara ceza akıyor diye.

siz de bu işten tahminimce anca şöyle sıyrılabilirsiniz,
Vergi levhanıza aracılık komisyon ücreti alabileceğinize dair bir nace kodu olmalı. Yaptığınız işlemlerden aldığınız konisyona da fatura kesmiş olmalısınız ödemeyi aldığınız kişiye. Yoksa iş sıkıntı