bu ürünlerden aldım ben bu sayfadan kargoda çok büyük sıkıntı çıkıyor cevap alamıyorsunuz şikayet var a yazınca hemen ilgileniyorlar ben ürünleri bu şekilde alabildim. siparişi göndermediler yani şikayet yazınca gönderdiler.
2. husus gelen ürünler %99.9 çöp 1 hafta giydim. görsel ile aynı ancak asla bir ayakkabı konforu yok. tamamen makyaj çorap gibi giyip atacaksınız ki çorabın ömrü daha uzun asla önermem.