merhaba yeni kullanmaya başladıgım için ticaret puanım yok öncelikle sorum şu bu siteden bir hizmet aldıgımda direkt otomatik olarak ticaret puanım yükseliyor mu yoksa aldıgım kişi ticaret puanı mı göndermesi gerekiyor?
Bu arada 30 tlilik hizmetlerinize talibim ticaret puanımı yükseltmek istiyorum.
Ticaret alt limiti 50 TL dilerseniz yardımcı olabiliriz.