Avukat değilim fakat arkadaşınızın elinde borç verdiğine dair bir kanıt olması lazım. Kanıt olmadan hukuki süreç başlatmanın bir faydası olacağını sanmıyorum.

Belki bu söyleyeceğim garip gelebilir fakat denenenmesinde bir sakınca görmüyorum. Bir yerde okumuştum x kişisinin 20k borcu var ise arkadaşınız ona 50k borcunu öde diye sms atabilir. X kişisi ne 50k sı 20k borcum vardı diyerek geri dönüş yaparsa borcunu kabul etmiş sayılır buda delil olarak kullanılabilir belki 😅