Hocam sizin yaptığınız pompa ile attığınız linkte pompanın çalışma prensibi farklı.
mevcutta yaptığınız pompa için suyun cekilecek noktadan daha aşağıda olması gerekiyor pompanın. Damacanayı masanın üstüne koyun içine boruyu atın diğer ucunu da içindeki ucundan daha aşağı bir seviyede nefenizle çekerek akmasını sağlayın sonra motora bağlayın. belirli bir seviyeye kadar pompalar. Tam doluluk olmadığında bu pompa çalışmaz. Damacanayı altan delerek de bunu yapabilirsiniz.