Aklımdaki şey 0 tır alıp burada sarp lojistik gibi bir firmaya kiralamak aracı. Rötardar masrafı olmuyor mu ? Birisi ile sohbet ederken daf scania volvo bak , mercedes sorun cıkarır durmadan demişti. 0 km araçta neden sorun cıkacağınıda anlamış değilim

Dorse de ciddi maliyet gibi duruyor markası önemli mi dorsenin 0 tıra 2. el dorse almakda olmaz ki şimdi
Dorse kesinlikle frauf olacak. Tırsan da son zamanalrda iyi dorseler çıkarıyor ama Frauftan şaşma dostum. Dorsenin dingilleri BPW dingil olacak.
Dorse meselesinde de madem tır sıfır oalcak, dorseyi de sıfır al.
Hiç bir şey yapmasan da şöyle logistiklerin araçlarına bak. Avrupa çalışan araçların çoğu Mercedes kullanıyor. Çünkü bir önceki emsajımda da elirttim ustasından parçasına geniş yelpazesi var.
Mercedes - Scana- Daf - Volvol - Man - --- Almayacagım markalar ise Reno ve İveco