tırın üstüne kendin binmeyeceksen ve hiç tercüben yoksa hiç bulaşma derim ben hele sabit iş değilse
2 adet axor1 man var sabit işte 900 kg yükle çalıştırıyorum ve beni yoran şöför
Soförün ne gibi yorgunluğu oluyor sizde işe mi gelmiyor lastik mi patlatıyor kötü sürüp araca mı zarar veriyor?