Merhaba herkese. Uzun zamandır kitap yazmak istiyorum. Fakat yazdıktan sonra napacağımı bilmiyorum. Wordden kitabı yazdım diyelim ardından ne yapacağım ? Matbaa da mı bastırmam gerek yoksa net üzerinden mi firma bulmalıyım ? Kaç tane bastırmam gerekiyor? Ayıracağım bütçe ne kadar olmalı ve bastırdıktan sonra nasıl satacağım.. lütfen konuya açıklık getirebilir miyiz ? Aşama aşama anlatacak , yol gösterecek birisi var mıdır ? Teşekkür ederim