soneraydogdu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yapmayın lütfen. Sözüm size değil her önüne gelen bu işi yapmaya başladığı için fiyatların önüne geçilemiyor.
Para portföyü her türlü değerlendirilmeli bence ben bundan yanayım hocam ki bir işte biraz da olsa kar payı varsa illaki girmek gerekir TL giderek düşüyor yapacak bişey yok bu durumda.
Greed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zor bir iş bir ton araca bakmanız gerekebiliyor araç sahipleri pek doğrucu olmuyor başına gittiğinizde söylediğinden kat kat şeyler görüyorsunuz her birini ekspere sokamazsınız para pul olur.göründüğü kadar basit değil piyasada belli başlı araçlar var çok satılan bu piyasaya uygun clio, egea, i20 , fluence, symbol tabii aralarında paket ve motor seçeneklerine göre ayrılıyor bu arabalar.
Haklısınız..