Kesinlikle Ubuntu derim zamanında epey kullandım. Ubuntu'yu özelleştirerek MAC tadında zevk alabilirsiniz.
Eskiden aldığım bir ekran görüntüsü:
Sistemin görüntüsü kesinlikle en son düşündüğüm şey. İşlevsellik olarak trackpad kullanımı olarak Ubuntu sorunsuz bir deneyim sundu mu size?