=ORTALAMA(H6:H46)formülü ile bir sütunun ortalamasını almak istiyorum fakat bu formülü yazdığımda ortalamasını yazmasını istediğim hücrede eğer ortalamasını istediğim sütunda hiçbir rakam yoksa "sayı/0" yazıyor ben bunun yazmamasını ve "0" yazmasını istiyorum ve hücrelerde hareket oldukça ortalamasını belirttiğim hücrede yazmasını istiyorum nasıl yapabilirim?