Merhaba değerli r10 üyeleri,
2020 yılında aldığım Monster ABRA A5 V15.7.3 laptopumu satıcam ama ne kadara satmalıyım bilmiyorum
- 16GB Ram
- 500GB ddr4 ssd
- GTX 1650 ti
- Ekran 120HZ
- İ5 10. Nesil

Kutusu faturaları eksiksiz duruyor.

sizce ne kadara ilana koymalıyım ?