hack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba değerli forumdaşlarım. Ben uzun zamandır ara verdiğim spora tekrar başladım amacım kilo almak ve kas kütlemi arttırmak. Salondaki hocam ilk olarak full body çalışmamı söyledi fakat pek ilgilenmiyor erkeklerle. Sizce hocanın söylediği hareketleri mi yapmalıyım? Kendim youtube'dan vs full body antrenman örneklerini mi çalışmalıyım? Fikirlerinize ihtiyacım var sporla alakalı pek bir bilgim yok. Bazıları da bölgesel çalış diyor siz ne düşünüyorsunuz?
Merhabalar ful budy antrenmanı maks 1-2 hafta yapın oda spora ara verdiğiniz için ağırlıkları çok abartmadan bu şekilde 1-2 hafta ilerleyin ardından bölgesel vb bir antrenmana geçebilirsiniz