Geçmiş olsun hocam.
Ev sahibi-kiracı sıkıntısı epey bir süre daha devam edecek gibi.
Hukuktan şaşmamanızı tavsiye ederim. Siz burada esip gürleyen, her şeyi şipşak halleden! kişilere bakmayın. Bekar olana boşanmak kolay gelir.