Benim başıma gelseydi, çevrem geniş olduğu için birkaç arkadaşımı çağırırdım, evde adam yokken kilidi değiştiririm ve eşyalarını kesinlikle dışarı çıkarmam.
Formalite icabı evi birine arkadaşlarımdan birine kiralarım, evde ki eşyaların onlara ait olduğuna dair evin içindeki bütün kanıtları yok ederdim.
Kesinlikle adamı dövmek yok, o tehlikeli.
Gidip şikayet ederse, ifadede diyeceğin tek şey şu:
Aylar önce sözleşmemiz bitti ve evi boşalttı, şuan başka kiracı kalıyor evimde ve eşyalar onlara ait.
İsterseniz kiracıma sorabilirsiniz, aha bu da yeni kiracıyla sözleşmemiz.
Seni şikayet etse bile varya hiçbir şey kanıtlayamaz.
Eşyalarını isterse ödemediği ayların kirasını +1 Ay'ın kirasını vermesi karşılığında eşyaları evden çıkarmasına müsaade ederim.
Ben varya ben adamı pişman ederim öyle bir şey yaptığına.
Bu benim yapacağım şeydir ve kesinlikle size bir tavsiye Değildir.