Kiracınız evde olmadığı zaman bir elektrikçiye elektrik sayacını ve su saatini söktürün. Daire sizin bunlarda size ait sonuçta.
Şuan su saatini sadece abonelik alınan yer takıyor, 700-1000 TL ödeme alıyor, Madem kirasını ödemiyorsa bu tür şeylerle uğraşsın dursun.


Bir tanıdığım bu dediğimi 2 defa yaptı. Karşı taraf çıkmak zorunda kaldı.
Kavga gürültüye hiç gerek yok. Mahkeme yolu iyidir fakat sonuç ne olur, ne zaman olur bilinmez.