Mahkemede davayı kazanıldığında davayı kaybeden taraf mahkeme masraflarını ve avukatlık ücretinide ödüyor davayı kazanabileceğinizi düşünüyorsanız ödediğiniz ücreti geri alabilirsiniz diye biliyorum
kazanılacak %100 bir davayı bile "üsül esastan önce gelir" sebebiyle kaybedebilirsiniz, karşının avukatı olur sizin olmaz, bir harç yatırmayı unutursunuz yada tebliğ tebellüğ sürelerini kaçırırsınız, bi aksaklık olur bi bakmışın aaa haklıyken haksız olmuşsun... kaybeden taraf öder evet, ama roma hukukundan beri alınan tüm müdafi hakları alınan para avukatlar tarafından şeref hakkı olarak alınır, burada tamamen avukatın insiyatifine kalırsınız, isterse bir kuruş bile size vermez.