Konu
R10 da sorun mu var?
31-05-2023, 23:39:14
#8
Hakanerkus
Hocam bende diyorum böyle bi konu açmıyolar tek sorun bendemi ama herkeste varmış , sitede baya yavaşlama var ilk girişimde yükleniyor gösteriyo sonra zaman aşımına uğradı diye bir daha yenilenince geliyor .