Hocam bende diyorum böyle bi konu açmıyolar tek sorun bendemi ama herkeste varmış , sitede baya yavaşlama var ilk girişimde yükleniyor gösteriyo sonra zaman aşımına uğradı diye bir daha yenilenince geliyor .