2 ay dolmadı ise deneme konusundan çıkışını yapabilirsiniz diye biliyorum. Hukuken sizden yana haklar da mevcut. Ek olarak zaten 6 aya kadar ihtar tazminatı mevcut değil 6 aya kadar yine çıkışını verebilirsiniz