omuryayla adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aynen hocam ömrüm boyunca türkiye'ye reklamda açmadım türk kart'ta kullanmadım türkiyeyle hiç bir alakam yok ama bendede aynı sorun var niyeyse. Method'um bozuktur(!). 4 tane çalışan methodum aynı gün ve aynı saat sorun yaratınca burda sorun bende mi gerçekten?
O zaman methotların fıs kusura bakma. 4 tane 1 lirada 4 lirada eder 2 tane 2 lirada. Bilmiyorsan çekil biz açalım