Mahkemede davayı kazanıldığında davayı kaybeden taraf mahkeme masraflarını ve avukatlık ücretinide ödüyor davayı kazanabileceğinizi düşünüyorsanız ödediğiniz ücreti geri alabilirsiniz diye biliyorum
Anladım hocam. Avukat direkt arayınca sorayım dedim