FBLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dava açmayıp bu şekilde hareket ettikten sonra kendi evine haneye tecavüzden mahkeme celbi geldiğinde ne olacak hocam onu da anlatsaydın ? Sence bunları yapıp haklıyken haksız duruma düşmeme şansı var mı ? Mantıklı mı yani ? Ülkede her şey ateş pahası. Avukatlar da ona göre fiyat çekiyor. Ya daha uyguna bir avukat bulmaya çalışacak ya da verecek 10kyı açacak davasını. Verdiğiniz tavsiye de tavsiye olsa. Adamın başını derde sokacaksınız boş yere.
Merhaba, babamın bir arkadaşının oğlu avukatmis. Onunla konuştum, icra davası açacak yarin