Bana da çalışıp çalışmadığından emin olmadığı kodu verdi. alıp kullanmadım. fakat ertesi gün parasını istedi. mod'a şikayet etti. parasını verdim kodu da kullanmadım. mod'larda yargısız konuyu kapatıp ödeyin talimatı geçtiler. kime nereye şikayet edeceksin, etsende onla mı uğraşacağım. malesef bu ortama razı gelmeliyiz. ha bu arada satıcı arkadaş 18 yaş altıydı sanırım, reşit olmayan adam yüzünden bi de ban atmıştılar çokta önemli değil dedim kapadım siteyi.
Hocam kodu kullanırken videoya alın. Zaten işlem geçmişinde kodu kullanıp kullanmadığınız çıkıyor diye biliyorum ben.