Merhaba, hayırlı işler herkese.

Konu UP ve forum üzerinde açılan konular arasında geçiş yaparken yavaşlık yaşıyorum, bu sorun sadece bende mi var acaba? Saldırı mı yapılıyor, yoksa herhangi bir çalışma vs. mi yapılıyor merak ettim açıkçası.