Selamlar herkese,
belkide en son pandemi de veya o yıl adsenseden ödeme aldım. Pinli ve arada ödeme aldığım hesabımdı. Şimdi tekrardan sitemi hazırlıyorum ve adsense başvuru yapıcam. Hesabım vs aktiftir dimi. Direkt 200₺ ve üzeri eşiği aştığında ödeme alabilirim dimi ?