50-100 lira kara geçicem diye faturalarınızı ödetmeyin. Steamdan veya herhangi bir platformdan oyun alacaksanız, oyunları hediye olarak değil key olarak alın. Benim verebileceğim tavsiyeler bunlardan ibaret. Bir defa dolandırıldım burada. Dolandıran arkadaş suçunu kabul etmesine rağmen hala forumda...
Bana da çalışıp çalışmadığından emin olmadığı kodu verdi. alıp kullanmadım. fakat ertesi gün parasını istedi. mod'a şikayet etti. parasını verdim kodu da kullanmadım. mod'larda yargısız konuyu kapatıp ödeyin talimatı geçtiler. kime nereye şikayet edeceksin, etsende onla mı uğraşacağım. malesef bu ortama razı gelmeliyiz. ha bu arada satıcı arkadaş 18 yaş altıydı sanırım, reşit olmayan adam yüzünden bi de ban atmıştılar çokta önemli değil dedim kapadım siteyi.