Hocam verdiği antibiyotik ilacını düzenli içmeniz lazım ve naneli gargara alabilirsiniz düzenli kullanıp o iltihaptan ve apseden kurtulmanız gerekiyor yoksa tedavi yapılmaz şişik dişe sonradan indiği zaman kanal tedavisi ve dolgu yapılacaktır sanırsam.