Dostlar herkese merhaba. Geçtiğimiz haftalarda uyurken dişimi sıkmışım, rüya mı gördüm artık bilmiyorum bu nedenle üst dişimin ucu kırıldı. Bugün de iltihap olmuş sanırım hiç ağrı yok. Kuzenim diş hekimi antibiyotik verdi. Ancak nerdeyse 3 kişilik yanak taşıyorum

) Buz vs gibi evde neler yaparak şişliği biraz daha dindirebilirim? (Herhngi bir ağrım yok yalnızca şişlik var)
Fikir verecek arkadaşlara şimdiden çok tşeekkür ederim