Haremaltın serbest piyasaya göre gösteriyor. Ama haber siteleri vb. merkez bankası verilerine göre gösteriyor. Yani serbest piyasada zaten döviz, altın artmıştı. Fakat seçim öncesine kadar resmi olarak artmamıştı. Seçimden sonra serbest bıraktılar diye tahmin ediyorum.