Benim tavsiyem bir isg uzmanı olarak işçi ile sorununuzu çözdükten sonra işyeri hekiminizi de değiştirmeniz olacaktır. İşyeri hekimleri ek-2 sağlık raporlarını sadece tahlillere dayanarak doldurmayıp, eğitim sırasında personeli teste sokarak başka rahatsızlıkları olup olmadığını da öğrenmelidir. Paranızı boşa harcamayın.