Değerli hocalarım, şu hareketli döviz kurunda bankadaki parayı nerde tutmak mantıklı sizce? Döviz/altın alımı yapılacaksa nerede yaplır, nerede tutulur? Önerileriniz için teşekkür ederim şimdiden.