Hukuken işten çıkartmanızda bir sıkıntı yok. Hatta tazminat bile alabilirsiniz.

İşin ahlaki kısmına gelirsek. Tamam iş bulamıyor olabilir. Yardımcı olmak istiyor olabilirsiniz.
Ama yaptığı işte ekip arkadaşlarını ve işletmenizi zarara uğratacak bir hata yapma ihtimali var.
Böyle bir hata yaptığında işletme çalışamaz duruma gelebilir. Ya da ekip arkadaşlarına zarar
verebilir. Bu durumda bu şahsı işletmede çalıştırarak herkese zarar vermiş olursunuz.

Ya zararsız bir işte çalıştırın. Maaşını da ona göre verin. Ya da çıkartın. Kaza sonucu işletme
durursa herkes zarar edecek. Ve işçinin kazaya sebep olma ihtimalini bilerek orada
çalıştırdığınız için kazadan sizde sorumlu olacaksınız. Hatta diğer işçileriniz zarar görürse
onların zararını da karşılamak zorunda kalabilirsiniz. Bu kişi kadar diğer işçilerinizin de
hakkını gözetmek zorundasınız.

(Uçuk bir ihtimal dahi olsa teorik olarak bu sebeple diğer işçilerinizin sizden tazminat alıp işten çıkması da mümkün)