diyar_erdem0147 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla bende


Valla ödemem yapmam biz sqk mi çalışıyoruz ben vermem

Sigorta falan hiç yok ben eczane de ilaç alırken sigorta yok diye 200 TL alıyorum sigorta olsa 20 tl ödeme yapardım valla para vermem onlara
,
hocam mecbur verecen. İnat etme. yapılandır e devletten ver. Yarın bir gün sen değil eşin çocuğun v.s olduğunda çıkacak yine karşına.