İşe girişte sağlık raporu aldırdık fakat sağlık raporunda kullandığı ilaçlar ve psikolojik rahatsızlıkları yazmıyor maalesef.
Çıkaracağız gibi görünüyor, ama vicdanımız da bu durumdan nasibini aldı sanırım.
Bu belgelerin hepsini aldık fakat sağlık raporunda psikolojik sorunları çıkmıyor çünkü psikologla görüşmemiş işe girişte. Adli sicil kaydı zaten temiz. Böyle bir kafa karışıklığı oldu. Zaten askerlik belgesinde muaf olduğunu gördüğümüz zaman uyanmaya başladık işin aslına.
Detaylı bilgilendirmeniz için çok teşekkür ediyorum.
Tecrübenize dayanarak gerekli şekilde yolumuzu çizelim.
son bir ekleme daha isg kapsamında işyeri hekiminizin olması gerekmektedir. işyeri hekiminiz personel ile konuşup psikolojiyle ilgili resmi bir çalışabilir kağıdı getirsin. diğer bir deyişle sevk etsin. zaten doğal olarak tehlikeli işte çalışamayacağı açığa çıkacaktır.