normalde işssizcen,devletden para/yardım alman gerekir bu süre içerisinde.fakat bizde her iş tersine işliyor.madem işin yok,gel bize para ver diyorlar gerçi işin yok,sana para vereyim deseler ülkede kimse çalışmaz,orasıda ayrı bi muhabbet tabi