Ben hat felan adlım fiziksel açtım ama kullanmak nasip olmadı sancılı bi süreci var payoner felan biraz uğraşmanız gerekli yani
Benim payoner onaylı hesabım var 1-2 yıl önce açmıştım fakat dediğine göre hesabıma 2000$ altı para geldiğinde 30$ para alacakmış yıllık hesap yönetim ücreti diye o yüzden kullanmak istemiyorum.