Sigortalı bir işte çalıştığın sürece ödemene gerek yok, kimse borcun var demez evine kağıt gelmez rahat ol. Zaten bazı dönemlerde af çıkıyor siliyorlar sürekli. Nerede başını ağrıtabilir onu söyleyeyim size, sigortasız olduğunuz bir dönemde allah korusun bir ameliyat olma durumunuz varsa GSS borcunuz yüzünden sıkıntı yaşarsınız. Benim 2 bin lira gss borcum olduğu bir dönemde hastaneye gittim borcumdan dolayı sigortadan faydalanamadım, 200 lira falan muayene ücretini ödedikten sonra doktora göründüm. Bir de ameliyat durumu ortaya çıkınca seve seve ödedim o gss borcunu çünkü olacağım ameliyat özelde 100k civarındaydı. GSS sigortası şöyle işler, 2 ay boyunca gss ödemezsen sigortan iptal oluyor, hastanelerden faydalanamıyorsun. Aslında tamamen insanların çalışmaya zorlandığı, bir uygulamadan başka bir şey değil. İşsiz adamın üzerine rızası dışında borç çıkarmak neyin kafası anlamıyorum, adam işsiz destek olacağına köstek oluyorsun.