Merhaba arkadaşlar,
Daha önce yapmıştım ama nasıl yaptığımı unuttum. Telefonum açık tüm aramaları biryere yönlendiriyorduk arayan oldugu zaman Ulaşılamıyor ama bana Kim aramış SMS i geliyor. Bu olayı bilen varsa yardımcı olabilir mi ?