ItzFraude adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şarja taktığımda aşırı ısınıyor ve mersinde yaşıyorum hava +25 derece :/
Hocam bende de ısınıyor şarjdayken uçak modunu açıp şarj edin otomatik soğuyor zaten