Eğer galatasaray yenerse derbi maçının bi önemi kalmayacak ve iddia oynama oranları derbi maçında düşük olacak
bu nedenle galatasarayın ankaragücünü yenemeyeceğini düşünüyorum herşeyi derbiye bağlayıp İddia da patlatacaklarını düşünüyorum
Derbi Heyecanı şampiyon belirleme ve İddia da işin içine girdiği zaman herşeyi derbiye bağlayacaklar bana göre
Şu iddia denen kumar insanları mahvetti. insanların parası gitti. Borç alıp geri borcunu ödeyemeyip her yerden engelleyen tanıdığımda var. kredi çekip batanları gördüm. Eğer takımlar iddiaya göre oynuyorsa Hakkımı Helal etmiyorum.