Eğer galatasaray yenerse derbi maçının bi önemi kalmayacak ve iddia oynama oranları derbi maçında düşük olacak
bu nedenle galatasarayın ankaragücünü yenemeyeceğini düşünüyorum herşeyi derbiye bağlayıp İddia da patlatacaklarını düşünüyorum
Derbi Heyecanı şampiyon belirleme ve İddia da işin içine girdiği zaman herşeyi derbiye bağlayacaklar bana göre