serkanhzl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynen hocam, biz basitte oynamıştık açıkçası. Basitte bile zor geliyor oyun, en son bu halde demir attık bölüm sonuna gelip






baya iyi duruyor ben de basitte açarım birazdan tekrar deneyeceğim