serkanhzl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,
Konunuzu görünce oyunun sonunu getirmişliğimiz aklıma geldi ve save dosyam halen durmaktadır. O küçücük başladığımız sal şu an bu halde demir attık, bitirdik
Tek başınıza ilerleyebileceğiniz oyun değil ve sarmaz. Biz ekip ile oynadık oyunun sonunu gördük. İçerisinde devasa bir sistem yatıyor.
Resim kalitesini ayarlayamadım, biraz bulanık çıkmış.



kafayı yedim zaten çıktım oyundan hocam adaya çıkıyorum açlıktan ölüyorum denize giriyorum köpekbalığı ısırıyor falan