Sigortası olmayan adam zaten işsizdir geliri yoktur, üstüne böyle bir borca giriliyor, pes doğrusu diyecek bir şey yok. Hastaneye gitmesende her ay yazıyor, en azından muayene oldukça ödeme yapılsa özel hastane gibi onada tamam. Nefes almak bile parayla.