Merhaba arkadaşlar,
Birkaç ay önce normal kablosuz süpürge almıştım dedim dysona o kadar para vermeyelim.
Aslında süpürgeden memnunuz grundig vcp 5030 modeli kullanıyoruz fakat kedimiz var onun için ekstra başlık takılmıyor dedik dyson bakalım.
Şimdi dyson modellerine bakıyoruz çok anlamam bu işlerden, F/P olarak hangi modeli tercih etmeliyim bu konuda bilgisi olan arkadaşlar varsa yardımcı olursa çok memnun olurum.
Artısı eksisi nedir, önerdiğiniz model vb. durumlarda yardımcı olursanız sevinirim.
Teşekkürler.