Ben gördüm duydum eklenti lisanslarunı forumda 40-45 e satan var hala. Pek umrumda değil ama web tasarım kategorisi de ölü durumda. Ajanslar bir siteyi 10000 e satarken r10 dan 800 tlye öğrencilere yaptırıyorlar. Bence minimum uygulamalar artmalı. 1 aylık teklam ücretleri arttı kurumsal üyelikler arttı ama taban fiyatlar aynı.