Merhaba hocam, İstanbul'da öğrenciyim. Ailem İzmir'de. Şu an ben de İzmir'deyim. 23.59'da otobüsüm var. 2 gün kadar İstanbul'da olacağım. Ben alırsam beni cidden rahatlatacak bir rakam. Birkaç okul ile ilgili isim var, ondan dolayı gidiyorum ve birkaç eşyam kalmıştı, onları alacağım. Şimdiden teşekkür ederim. Umarım 12 kişiden 1 şanslı kişi ben olurum

Sınavlarım online oldu eşyalarımı alıcam bununla ilgili daha önce konu oluşturmuştum
https://www.r10.net/off-topic/367316...yacim-var.html