Forumda böyle birşey buldum. Sanırım bu istediğim şey teyid etmek istedim.

R10.net HTML Kodu1


<?php
 
ob_start();
$lg = substr($_SERVER['HTTP_ACCEPT_LANGUAGE'], 0, 2); // Kullanıcının dilini çektik :)
 
 
 
$path = $_SERVER['REQUEST_URI'];
$dirs = explode('/', $path);
$last_dir = $dirs[count($dirs) - 2];
echo $last_dir; // four
 
 // Kullanıcı farklı bir dile mensup ise bunu otomatik olarak türkçe dil destekli sayfamıza yönlendiriyoruz.
 if (($lg != 'tr') and ($lg != 'en')) {
    
   if(($last_dir != 'tr') and ($last_dir != 'en')){
    
   $git = "http://www.siteniz.com/index.php/en/";
    header("Location: $git");
 
    }
  
 }else { // Bizim desteklediğimiz dillerden biri ile bağlanmışsa o zaman diline göre yönlendiriyoruz.
   if(($last_dir != 'tr') and ($last_dir != 'en')){
    
    $git = "http://www.siteniz.com/index.php/".$lg."/";
    header("Location: $git");
    }
 }
?>
[URL="https://www.r10.net/php/333418-tarayici-diline-gore-site-dilini-otomatik-yonlendirme-nasil-olur-3.html#"][/URL]