Forumda böyle birşey buldum. Sanırım bu istediğim şey teyid etmek istedim.
R10.net HTML Kodu1
<?php
ob_start();
$lg = substr($_SERVER['HTTP_ACCEPT_LANGUAGE'], 0, 2); // Kullanıcının dilini çektik :)
$path = $_SERVER['REQUEST_URI'];
$dirs = explode('/', $path);
$last_dir = $dirs[count($dirs) - 2];
echo $last_dir; // four
// Kullanıcı farklı bir dile mensup ise bunu otomatik olarak türkçe dil destekli sayfamıza yönlendiriyoruz.
if (($lg != 'tr') and ($lg != 'en')) {
if(($last_dir != 'tr') and ($last_dir != 'en')){
$git = "http://www.siteniz.com/index.php/en/";
header("Location: $git");
}
}else { // Bizim desteklediğimiz dillerden biri ile bağlanmışsa o zaman diline göre yönlendiriyoruz.
if(($last_dir != 'tr') and ($last_dir != 'en')){
$git = "http://www.siteniz.com/index.php/".$lg."/";
header("Location: $git");
}
}
?>
[URL="https://www.r10.net/php/333418-tarayici-diline-gore-site-dilini-otomatik-yonlendirme-nasil-olur-3.html#"][/URL]