gyurtalan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu nasıl bir kuyruk acısıysa bir 5 yıl daha devam eder
Kuyruk acısı dediğiniz şey doların artışından rahatsız olmamız mi? Alım gücümüzün düşmesi mi? Konunun siyasi olarak değil paramin değerini korumaya çalıştığım için açtım ve 1 saat gittim geldim hemen sağcılar solcular birbirine girmiş.

Arkadaşlar siyaset forumu değil burası altın mi dolar mı alayım diye sordum Allah allah