Selam hocam öncelikle Allah yaptığınız bu iyilikleri kabul eylesin Ben bu cuma askere gideceğim inşallah..Mayıs ayında maaş almadım ve haziran ayında bizlere yine de maaş vermeyecekler malesef ve bu süre zarfında benim ödemem gereken 2 3 bin lira var eğer isterseniz de kanıt sunabilirim hatta bu cumaya kadar da 800 tl ödemediğim takdirde evime ihtarname gönderilecek sizin de konunuzda belirttiğiniz olan 1000 tl yi bana da atabilirmisiniz hocam Şimdiden Teşekkür ederim